Cauta: ro en

Dosarul tau de leasing

Daca paginile anterioare v-au starnit interesul, va precizam in continuare cateva etape de urmat pentru a beneficia de o finantare de la noi.

  1. Am atasat aici doua cereri de leasing (pentru persoane juridice si pentru persoane fizice autorizate), care contin in detaliu documentele de care avem nevoie pentru a putea sa procesam solicitarea dvs. Cererea poate fi transmisa via fax sau e-mail.
  2. Odata transmisa Cererea dvs. completata, un coleg de la Departamentul Vanzari va va contacta pentru a va propune cea mai adecvata solutie de finantare. Acesta va deveni responsabilul dvs de relatie.
  3. Dupa primirea documentelor necesare, ERB Leasing va efectua analiza financiara si de risc conform procedurii interne. Responsabilul dvs. de relatie va va tine permanent la curent cu stadiul dosarului.
  4. Dupa aprobarea finantarii, vom lua legatura cu furnizorul pentru a stabili conditiile de plata, vom redacta contractele si, la momentul livrarii, vom efectua plata si asigurarea bunului finantat.

Pentru a avea cat mai multe informatii in luarea deciziei de a ne transmite aplicatia dvs,  iata cateva detalii privind conditiile de finantare:

 

  • avansul este cuprins intre 10% minim si 50% maxim din pretul de achizitie (fara TVA) al bunului
  • rata dobanzii indicativa se situeaza intre 9% si 11% pe an, se bazeaza  pe Euribor la 3 luni, si este intotdeauna aplicabila la sold
  • taxa de administrare variaza intre 1%-2% in functie de valoarea tranzactiei si se plateste o singura data, doar la semnarea contractului ;
  • ratele se platesc in RON, la cursul bancii noastre (Bancpost), fara alte adaosuri 
  • facturile au termen de gratie la plata de 10 zile lucratoare;
  • avem 4 societati de asigurare agreate (Allianz, Asiban, Unita, Generali);
  • formalitatile logisitice sunt efectuate de catre noi, iar costurile percepute sunt clare si verificabile.